szydełkowe zabawki i nie tylko . . .

niedziela, 24 marca 2013

Świnka Pepa Nikoli

Długo nic nowego nie pokazywałam, ale to nie oznacza że nic nie zrobiłam. 
Mam kilka gotowych zabawek, ale wiecznie brakuje mi czasu na zrobienie sesji każdemu po kolei i wstawienie zdjęć na bloga :(
Wszystkich czekających na nowości przepraszam za te opóźnienia . 



Bajkowych postaci Ciąg dalszy !
Teraz mam zaszczyt przedstawić Wam ukochaną przez maluchy Świnkę Pepę .


Jak to zazwyczaj ze świnkami bywa, nie grzeszy urodą ;P
Wielka głowa, małe nóżki, ryjek na czole. . .  



. . . nawet jej się dobrze sfotografować nie da, bo ten ryjek taki nie bardzo fotogeniczny jest!




No ale dzieci Pepę kochają, więc czuję w kościach że będę niebawem szydełkować jej kolejne wcielenia :D







4 komentarze:

  1. Świnka bardzo przypomina tę z kreskówki :)
    Jeśli interesują Cię wyróżnienia, zapraszam do mnie po Libster Blog Award.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świnka śliczna! Właśnie szukam ściągi na świnkę i nigdzie nie ma. Chyba muszę sama.

    OdpowiedzUsuń