szydełkowe zabawki i nie tylko . . .

czwartek, 9 października 2014

Pepy


Co ta świnka w sobie ma ze dzieci ją tak lubią?
To jedyna postać z bajki o zrobienie której zostałam poproszona wielokrotnie. 
Robiąc ją pierwszy raz przypuszczałam że nie będzie ostatnim i zapisałam wzór na nią :)
Dzięki temu teraz produkcja idzie szybciej, już teraz niemal hurtowo. 

Pepa pomimo swego uroku jest strasznie niefotogeniczna.
Moje umiejętności fotograficzne pozostawiają wiele do życzenia, no ale i modelka mi tego niestety nie ułatwia. 
Jej wielki ryjek umieszczony na czole sprawia że nie da się jej sfotografować na wprost, en face. Profil też zbyt zgrabnie nie wychodzi, do tego wielki brzuszek i małe nóżki....  no trudno nie każdy może być piękny, liczy się wnętrze, a to zapewniam Was jest miłe i mięciutkie :)


GALERIA 


Pepa Kuby

 



 Pepa Majeczki

 


Pepa Jadzi






Pepa Oli



4 komentarze: