szydełkowe zabawki i nie tylko . . .

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zaczynamy!



Witajcie!
Od pewnego czasu jestem nakłaniana ze wszystkich stron do pokazania tego co zrobiłam. Postanowiłam zatem w najprostszy z możliwych sposobów spełnić oczekiwania i założyć bloga.
 Generalnie nie o pisanie tutaj chodzi, ale o publikowanie mojej twórczości. Kilka miesięcy temu rozpoczęłam zabawę z szydełkowaniem. Zaczęło się tak, jak to często bywa - w sklepie nie było tego, co by mi się podobało, wiec postanowiłam stworzyć to sama. Potem poszło ekspresowo, właściwie nie miałam pojęcia że umiem szydełkować :)
Zrobiłam kilka czapek, opasek, potem getry, no i nieśmiało zaczęłam szukać pomysłu na zabawki.
Pierwszą przytulankę (misia) zrobiłam krok po kroku, oglądając nagraną instrukcję. Nauczyłam się w ten sposób podstawowych schematów potrzebnych do tworzenia zabawek. Kolejne szydełkowe stwory powstały już z moich własnych pomysłów. Na żadną zabawkę nie mam schematu. Zazwyczaj inspiruję się tym co znajdę w internecie i spontanicznie szydełkuję.
Efekt bywa różny... :) no ale w jakiś sposób trzeba szlifować rzemiosło.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz